2012年6月4日 星期一

香水有毒…

我的要求…並不高,待我樣從前一樣好…

究竟係你達唔到我要求…定係我既要求太高?我唔知道。我只係知道,你今日對我愛理不理,他日你一定高攀唔起。我明白我係有時比較被動,亦唔識得你既浪漫,都係我既錯。但我都係人,我都有感覺,你根本冇考慮過我既感受…呢種感覺真係好差…但我又嬲你唔落…

可是有一天,你說了同樣的話…把別人擁入懷抱…

我答應過你,我考完試一定會搵番你。你話你明白,叫我加油…
到我考完了…你卻已經把別人擁入懷抱…你話你對我仲有感覺,所以我等,我真係愛你,所以我唔介意等,但係呢兩年來你換過幾多次男朋友?你自己都數唔到。我好好奇,點解問番你d前度關於你既野,個個都火冒三丈…因為我愛你,所以蠢得以為係人地既錯,蠢得響度繼續等你愛我…

對唔住。我唔等了。因為我搵到個比你更好既人。佢同我既興趣相近,住我附近(至少唔洗每次都入屯門搵你),同我一樣咁專一,亦比你健談。係,你已經被比下去了,你已經唔係我的唯一。

沒有留言:

張貼留言